مــــــــــــــــــادر، مادراست

مادر مادر است

1391/1/27 14:45
نویسنده : لى لى
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم دوستای نی نی سایتقلب

از یاس و دوستای خوبم ممنونم که بلاخره تونستم وبلاگ درست کنم.. الهی به مراد دلتون برسید مادرای دیروز و امروزبغل

دلم میخواست اول از همه از کتاب داستان، کودکیم که ١٢ سالم بودکه کتاب داستان رو برام مادرم خرید مادر، مادر است  با خوندن کتاب گریم گرفت چون دلم بحال مادر تو غصه خیلی سوخت  چندین بار خوندم کتاب رو چندین سال  داشتم و هر بار کتاب رو میخواستم بخونم مامانم میخندید و از اینکه من از کتاب داستانم خوشم اومده خوشحال بودلبخند

موضوع کتاب داستان راجع به بچه سنجاقی بود که آدمها گرفته بودن و بچه غذای قفس  رو نمیخورد و مادرش براش قایمکی غذا میاورد تا اینکه وقتی آدمها تصویر مادر از بیرون قفس و بچه سنجاق داخل قفس رو دیدن دلشون سوخت و بچه سنجاق رو آزاد کردن و بچه سنجاق و مادر یکدیگر رو به آغوش گرفتن و ....

 مادرم بخاطر کتاب قشنگی که بهم تو بچگیم دادی ازت ممنونم بخاطر اینکه از اون سن حس مادرانه قشنگت رو به من دادی تا بفهمم زندگی نعمتهای قشنگی داره و باید برای رسیدن به اونا تلاش کرد.

دوستت دارم مادرمماچدوستت دارم و بهت قول میدم مثل تو مادر خوبی برای بچم باشم

مادر ای والا ترین رویای عشق مادر ای دلواپس فردای عشق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

لیندا
27 فروردین 91 14:18
اول از همه خودم به خودم نظر میدم من میتونم این شعار منه
مامان ابوالفضل
27 فروردین 91 15:53
دوست خوبم به جمع نی نی وبلاگیها خوش اومدی تولد وبلاگت و تبریک می گم
مامان محمدرضا
27 فروردین 91 16:31
اسم وبلاگت فوق العاده ست خودش هم قشنگه
مامان ساراجون
28 فروردین 91 12:03
قشنگ بود وبلاگ تون موفق باشید
لیدا
28 فروردین 91 12:27
لیلای عزیز الهی از خدا هرچی میخوای بهت بده دوست خوبم میدونم که خیلی سختی کشیدی من همیشه برای سلامتیت دعا میکنم و دوستت دارم .
ماندانا
28 فروردین 91 12:31
دلم برای خواهر زادت تنگ شده الهی هر جا هست سلامت و شاد باشه دوستت دارم
آرزو
28 فروردین 91 12:33
دلم برات تنگ شدههههههههههه کجایی دختر
شیرین
29 فروردین 91 17:01
دوست خوبم پیش ما بیا