مــــــــــــــــــادر، مادراست

بدون عنوان

1391/4/31 14:59
نویسنده : لى لى
162 بازدید
اشتراک گذاری

برای نبودن که . . .

همیشه لازم نیستــــــــــ راه دوری رفته باشی

میتوانی همین جا

پشت تمـــــــــام ِ بغضهایت ، گم شده باشی

این روزها خوبم ، کار میکنم ، شعر میخوانم

قصه می نویسم و گـــــــــــاهی

دلم که برایتــــــــــــ . . . تنگ میشود

شازده کوچولو می گفت :
گل من گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود
اما ماندنی بود .
این بودنش بود که او را تبدیل به گل من کرده بود ....



تمام خیابانها را ، با یادتـــــــــــ . . . پیاده کاش دنیا می مُرد
دلم نیامد بگویم آدم ها!
آنوقت
هیچکس
سراغی از ما نمی گرفت
من لَم می دادم به خیالی که خیال نبود
و تو
تکیه می دادی به من
و مُدام شعر می خواندی
شعر شعر شعر ..
عمری بیهوده نمی گذشت !
آدما تا وقتي کوچيکن دوست دارن براي مادرشون هديه بخرن اما پول ندارن ...

وقتي بزرگتر ميشن ، پول دارن اما وقت ندارن ...

وقتي هم که پير ميشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . .

مادر ندارن! ...

به سلامتي همه مادراي دنيا...


میروم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)