مــــــــــــــــــادر، مادراست

مشهد

1391/4/17 12:21
نویسنده : لى لى
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم و همه اونایی که دوسشون دارم

من از مشهد برگشتم و خبر خوب اینکه برای همتون دعا کردم

میشا جون ملیسا جون آرامی آرام مادر خوب الی ثنا یکتا سارا سیمین هنی سارا دریا نفیسه شهلا جون رسا

ژیلا و مینا و شیدا و فریناز و فرنگیس و همه و همه دعا کردم که همیشه تندرست و سلامت باشید

دعا کردم همه به مراد دلشون برسن  هر کی میخواد ازدواج کنه انشالله که یه مرد خوب وارد زندگیش بشه و سرو سامون بگیره

هر کی میخواد نی نی دار بشه انشالله بزودی امام رضا حاجتش رو براورده کنه هر کی هم میخواد نی نی هاش به سلامتی بدنیا بیاد انشالله همینطور بشه و همه و همه به حاجتشون برسن

خدایا حاجت ما رو هم بده

یا امام رضا نذر کردم اسم بچم رو بزارم رضـــــــــــا  نذر کردم تو سه ماهگی که بجم بدنیا اومد بازم بیام مشهد بازم با پدر و مادرم ازت ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)